Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 15:53:04 MET

> Poza tym polecam klasyke (mam wydanie z 1991 i nie spotkalem
> pozniejszego). "Zbieramy mineraly i skaly. Przewodnik po Dolnym Slasku
> pod red. naukowa Jerzego Zaby", autorzy: Janusz Janeczek, Kazimierz
> Kozlowski, Jerzy Zaba. Wydawnictwa Geologiczne Warszawa 1991. Wiem,
> wiem, zaraz przeczytam w odpowiedzi, ze ksiazka oklepana, nieaktualna...

w mojej odp nie przeczytasz tego, owszem niektore miejsca moze sa juz przekopane, ale zawsze mozna cos jeszcze znalezc, a poza tym nie znam lepszej pozycji od tej ksiazki, dobrym dodatkiem do tej niej jest ksiazka "Mineraly Dolnego Slaska" (J. Lis, H. Sylwestrzak), jest tez juz lekko przestarzala ale jesli chodzi o konkretne miejsce to dokladnie opisuje jakie mineraly wystepuja, w jakiej formie itp. polecam bardzo

jeszcze jedna sprawa, moze by cos wspolnie opracowac, cos w rodzaju przewodnika z opisami miejsc i wrzucic w net, poza tym strona grupy dyskusujnej nie jest jakas extra i przydaloby sie nia zajac
ja ze swoja stoje juz od parych dobrych miesiecy i w sumie samemu to duzo juz nie zdzialam

pozdrawiam
GB