Autor: Marta Zdebska (zdebska_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 13:06:55 MET

Hej!
W zeszlym roku prosilam o pomoc w wyborze oswietlenia. Dostalam sporo odpowiedzi,ale dotyczyly witryny internetowej, a ja pytalam o witryne-rodzaj szafy.
Jeszcze raz prosze o udzielenie mi informacji,jak podswietlic szafe z 6 polkami.W sklepie z oswietleniem doradzano mi lampy ze swiatlowodami do obrazow,poniewaz mialy nie emitowac ciepla i nie szkodzic mineralom! Niestety nie byly tanie,a przy okazji musieliby mi je zamowic,bo nie mieli ich na skladzie. Czy moze byc cos innego?Halogenki chyba za bardzo grzeja. Czy mam liczyc po 2 lampy na kazda polke-z boku? Czy ktos zna niezbyt drogi sklep specjalistyczny z oswietleniem w Krakowie(najchetniej) lub w Warszawie,Lodzi,Katowicach? Marta Zdebska