Autor: Marcin Dubiel (skotos_at_poczta.fm)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 14:27:28 MET

Witam Andrzej,

Thursday, February 07, 2002, 12:04:49 PM, napisałeœ:

[..]

AC> W Stroniach Sl  jadac droga nr393 (stara numeracja) na wysokosci Kopalni
AC> Marmurów "Marianna" uderzyc zielonym szlakiem w kierunku przel."Pod
AC> Chlopkiem" i nastepnie droga w kierunku opuszczonej wsi "Rogóżka". I to tyle
[..]
Dzieki, trafie. Bylem kiedys w "Mariannie".
AC> Co do Kletna - w okolicznych lasach znajduje sie wiele pozostalosci po
AC> sztolniach uranowych ,eksploatowanych przez rosjan .Osobiscie znalazlem
AC> tam - cos co wyglada na Uraninit -czarne , ciężkie, ale nie
AC> swieci.Ciekawostka jest takze Fluoryt o niebieskawym odcieniu- czyzby wplyw
AC> promieniowania -slyszalem ze takie zjawisko wystepuje.

Masz moze zdjecia tego? Moglbys wrzucic je na ftp'a?

AC> I jeszcze malo pytanko do grupowiczów . Czy ktos zna metode pozyskiwania
AC> srebra z argentytu (pomijajac metody Pattinsowania ,metody cyjankowe). Czy
AC> takie metody sa oplacalne ekonomiczne? Moze bym sobie dorobil :))))))) He,
AC> he :))))

No tak, Ag do 85% :) Niestety nie znam, ale moze zawodowcy w tej grupie dyskusyjnej sie wypowiedza? Sam jestem ciekaw.. Mam zaplanowana wyprawe do Kowar i Miedzianki wlasnie w poszukiwaniu argentytu.

--
Pozdrawiam,
 Marcin                            mailto:skotos_at_poczta.fm