Autor: Ireneusz Balicki (irbal_at_inetia.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 23:20:14 MET

> może uda się zrobić jakiś wyjazd to było by łatwiej o wszystkim pogadać.
> śniegu w górach nie ma to można i teraz bez czekania na wiosnę.

Dwa razy nie trzeba mnie namawiac. Moge wybrac sie nawet w najblizsza sobote i niedziele. Wyjazdy sobotnio-niedzielne najbardziej mi odpowiadaja. Inne dni do negocjacji. Jestes przewodnikiem narzuc termin i miejsce. Jezeli nikt wiecej z grupy nie podejmie watek wyjazdu to proponuje przejsc na priv.
Pozdrawiam Irek.