Autor: Ireneusz Balicki (irbal_at_inetia.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 01:02:28 MET

> lub chociaż dał znać o zainteresowaniu tematem to by było fajnie. Mam całk
> iem sporą wiedzę na ich temat (często też bywam w terenie) i chętnie się
>podzielę wiedzą.

Zglaszam sie na ochotnika.
Moje atuty: mala wiedza " w temacie", slaba znajomosc terenu. Wada: checi
Chetnie podejme korespondecje na temat mineralow G.Sowich (zadnymi nie gardze). Mozliwe rowniez wspolne wypady. Dotad zajmowalem sie m.in. agatami, szukam teraz nowego,ciekawego rowniez turystycznie terenu na wycieczki.
Przewertowalem troche materialow na temat sowiogorskich mineralow i mialbym wiele pytan.
Pozdrawiam Irek.