Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 21:17:22 MET

> Hmm, w piwnicy to tylko wino. A jak ostatnio probowalem wykopnac jakas
> skamienline z pod sniegu to przeziebienie tylko nabylem i kilof
> zlamalem :)))

ja wlasnie po ostatnich porzadkach w piwnicy stare winko z 94 r odkopalem:)) i pare kamoli dawno zapomnianych, jakies slady robali w lupku, malze

ja bym sobie z checia teraz gdzies pokopal, sniegow nie ma, mrozu nie ma  ale gdzie tu u mnie na nizinach:(,
co najwyzej w piaskownicy przed blokiem ale tam raczej tylko belemnity i jakies koralowce, heh

pozdr
GeeR