Autor: Jacek Nowak (jac_now_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 19:53:02 MET

Właśnie przed chwilą usunąłem z mojego komputera wirusa, którego dostałem pocztą elektroniczną. Jednak obawiam się, że mógł on rozesłać się do znacznej liczby osób znajdujących się w mojej książce adresowej. Jeśli dziś przyszedł z mojej skrzynki list z załącznikiem, to jest on zainfekowany - proszę go nie otwierać. Dla pewności można sprawdzić swój komputer używając któregoś z aktualnych programów antywirusowych (np. dostępny na stronie onetu http://wirusy.onet.pl/ proszę jednak pamiętać o pobraniu aktualnej bazy danych). Przepraszam za kłopot, pozdrawiam Jacek Nowak ;-)