Autor: kk01_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 28 Jan 2002 - 11:46:53 MET

ireknow <ireknow_at_mail.icpnet.pl> napisa³:

>Przy polskich realiach taka sytuacja nie jest zaskoczeniem.

> Mo¿e wiêc postawmy na poszukiwania amatorskie.
> Liczymy siê w tym na ¶wiecie, a na grupie tylko parê zdañ w archiwum.
> Czy¿by nie by³o chêtnych do mieszania mich±?
>

> Witam!

Co do Zlotego Stoku musze potwierdzi stany paranoi zwiazany z wydobywaniem zlota w tym miasteczku, juz od ok 20 lat mami sie tamtejsze wladze obietnicami ponownego otwarcia kopalni2,2 i2 w2ydobywania zlota, z wlasnego doswiadczenia wiem ze obietnice takie koncza sie niczym, rozbudzajac jedynie nadzieje tego zabiedzonego i zapuszczonego regionu. A co do wiercenien prubnych u moich tesciow w ogrodzie wlasnie w zlotym Stoku odbywalo sie takie wydarzenie juz dwukrotnie, przy czym ogrud wygladal po tym jak po przejsci huraganu ,efekt byl niestety mizerny.
                                 Po0zdrawiam Krzysztof.

--

Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]