Autor: BEEPER - www.Meteoryt.net (beeper_at_alpha.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 19:01:34 MET

He he
nie pamietam watku ale na 100% to pewnie jakies badziewie wiec sie juz nie napalam :)))

he he sorry, ale taka jest rzeczywistosc w 999 przypadkow na 1000

http://www.meteoryt.net ---> Meteorytowy Serwis Informacyjny
http://www.polandmet.com          marcin_at_polandmet.com
http://www.studiomc.com.pl        marcin_at_studiomc.com.pl
http://www.vistapro.prv.pl           +GSM (607) 535 195
From: Andrzej Kasperowicz <andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl> To: Multiple recipients of list MINERALY <mineraly_at_man.lodz.pl> Sent: Tuesday, December 11, 2001 5:42 PM Subject: Re: Co to za kamień?

> No to trzymaj sie chlopie, bo zaraz napaleni meteoryciarze z Beeperem na
czele beda chcieli z Ciebie wycisnac
> ostatnie soki odnosnie tego znaleziska - potencjalnego meteorytu...
Przygotuj sie na odwiedziny gosci... :)