Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 22:45:37 MET DST

Witam
zdazalo wam sie znalezc jakies ciekawe okazy w nietypowych miejscach i dosc przypadkowo?

to moje przypadki:
wczoraj rozkopujac ziemie na dzialce znalazlem niewielki glaz 25 cm, jakas skala metamorficzna
po rozlupaniu [byl dosc zwietrzaly] znalazlem w nim cale mnostwo granatow
[ponad 100 w bryle wielkosci piesci] dochodzacych do cm srednicy, a nawet
1,5 cm odlamki calych krysztalow.
dosc ciekawe znalezisko jako ze mieszkam na mazowszu

z kolei pare lat temu jak kopali w mojej okolicy studnie znalazlem bryle wapienia z trylobitami [najwiekszy mial ok 3 cm]

mialem jeszcze inne przypadki w ktorych
ani ja oni znajomi z UW nie mogli okreslic co to za mineral
[czarny o metalicznym polysku w granitognejsie]
wszystko w osadach polodowcowych

jesli mieliscie podobnie ciekawe znaleziska to pochwalcie sie pozdro
Grzegorz Bijak