Autor: Anna Jednoróg (jednorozec_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 22:43:17 MET DST

Rogaty <rogaty_at_go2.pl> napisał / wrote:

> Wilkie dzieki, dla Krzysztofa, Moniki i Michala. Jestescie super.
Teraz
> pozostało mi "jedynie" przyswojenie tej wiedzy :)
>
> Nie ciesz sie tak, to ze masz kilka informacji o tych mineralach to
nie jest koniec problemu, ale dopiero poczatek. Ich rozpoznanie nie jest takie proste. Mysle, ze powinienes jednak poszukac jakiejs ksiazki albo kogos kto zna sie troche na mineralach. Znajomosc 3 czy 4 cech to czasem za malo zeby rozpoznac mineral. Pozdrawiam i zycze powodzenia.
AJ

Wstaw swoje zdjęcie do czata! CZAT.WP.PL - jedyny czat z ludzką twarzą ;-) Kliknij < http://czat.wp.pl/chat.html?i=10&losuj=t&ph=t >