Autor: Rafal (rafal_at_makolab.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 11:47:54 MET DST

Moj list nie zostal wyslany na pl.rec.humor.najlepsze, tylko na grupe o mineralach - to tak dla przypomnienia :-) Kamien w pierscionku naprawde zmienia kolory zaleznie od nastroju noszacego (od pozytywnego zielonego do zdolowanego czarnego). Moze jest to spowodowane zmiana temperatury skory, jej opornosci czy moze jeszcze innego parametru pod wplywem emocji. W kazdym razie zaintrygowalo mnie to zjawisko i grzecznie pytam, czy ktos potrafi to wyjasnic. Oczywiscie nie znam nazwy tego cudenka, bo bym napisal. I wcale nie twierdze, ze to naturalny twor.

--
R.
stales_at_yoyo.pl