Autor: bialaczekoladka_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 27 Sep 2001 - 13:39:48 MET DST

Bardzo dziekuje wszystkim za pomoc i przyslanie mi potrzebnych materialow. Mam jeszcze jedna prosbe (ale was mecze!), chodzi mi o charakterystyke: ametystu, agatu, gipsu, oliwinu(moj ulubiony mineral- mam nadzieje, ze bedzie go mozna kupic na gieldzie w Sosnowcu-10/11 list.), pirytu, halitu( jakie moze miec barwy?), cytrynu. Prosze takze o zdjecia: rubinu, szmaragdu, diamentu i szafiru. Ladnym zdjeciem kwarcu zadymionego tez nie pogardze. Potrzebne mi jest to do pracy domowej. Jeszcze raz dzieki za wszystko
Monika Kertowska- bialaczekoladka_at_poczta.onet.pl

--

Zagraj z finalistkami
Miss Polonia [ http://miss.onet.pl/start.html ]