Autor: Merkury (merkuury_at_interia.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 19:38:19 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczow

Poniewaz w moim liceum nikt nic nie wie i przypuszczam ze w najblizszej przyszlosci wiedziec nie bedzie zwracam sie z kilkoma pytaniami. Przedewszystkim zalezy mi na informacji o egzaminach. Czy ktos moze wie na jakich uniwersytetach zdaje sie na egzaminie wstepnym matetamtyke? Nie palam zbytnia miloscia do tego przedmiotu /ze wzgledu na nauczycielke ktora "olewa" wszystko i wszystkich/ i traktuje go nieco po macoszemu. Jesli jednak okaze sie ze zdawac egzamin czeba musze powazniej o matamatyce pomyslec. Wydaje mi sie ze powinno sie zdawac geografie , moze chemie (?) ale nie matematyke.
I kolejne pytanie: czy przedmioty ktore zdaje sie obecnie moga zostac zmienione przy wprowadzeniu nowej matury / tzn czy np uczelnia nie bedzie juz robic egzaminow z geografii a od chetnych zazada zdawania n fizyki na maturze ktora to ma byc biletem wstepu na studia. Jak to wyglada obecnie? I teraz chyba najwazniejsze. Powiedzicie mi jak wyglada praca , zycie geologa w Polsce?
Za wszelkie informacje bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam serdecznie

   Rafał Lolo
    Sindayetille