Autor: Marcin Dubiel (skotos_at_poczta.fm)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 12:09:47 MET DST

Witam mineraly,

  Jestem nowy na liscie wiec wszystkich serdecznie pozdrawiam.

  Geologia zajmuje sie amatorsko, nie posiadam jakichs specjalnych   doswiadczen w tym temacie. Wlasciwie moja stycznosc rozpoczela sie   od historii - mieszkam na Dolnym Slasku, do ciekawych stanowisk   mam blisko ale mnie interesuja historyczne zloza kruszcow - obecnie   srebra i miedzi.

  Gdzie moge znalezc informacje na w/w temat? Zwlaszcza stare mapy.   Moze ktos z listowiczow ma doswiadczenia w eksploracji   przygranicznych terenow i chcialby podzielic sie informacjami?

--
Pozdrawiam,
 Marcin                          mailto:skotos_at_poczta.fm

http://POCZTA.interia.pl/ - sa powody by korzystac!