Autor: JoGi (t.lubieniecki_at_arcadis.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 12:32:54 MET DST

Użytkownik <kk01_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:20010824101134Z231243-721+248954_at_f2virt.onet.pl...

> Witam! Ponownie WIELKA 6, za opis kopalni w Wirach, naprawde malo jest tak
dokladnych w opisie stron inter.
> Ponadto jestem "wybitnie" zainteresowany zwiedzeniem kopalni od srodka
(sugerujecie taka mozliwosc), musze tylko wygospodarowac troche czasu, jesli mozna prosilbym o kontakt do osoby z ktora mozna by sie umowic, lub o informacje jesli bedzie sie tam wybierac jakas wieksza zorganizowana lub nie zorganizowana grupa, z gory dziekuje.

Dziękuję pięknie w imieniu autora, co i jemu przekarzę!!

Kiedy i jak?

Sądzę, że po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, najlepiej telefonicznie, można taki wypad zorganizować.
Z samej Sobótki to ok. 20 min. samochodem.

Z kim się kontaktować i umawiać: z Andrzejem 601-241243.

Zapraszamy również na nasze spotkania=prelekcie ludzi gór: himalaistów, podróżników, obierzyświatów. Informacja na naszych stornach, tam też archiwum spotkań.

Czekamy na Ciebie i Towich przyjaciół!!

:-))

--
Pozdrawiam