Autor: Michal Segit (msegit_at_post.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 15:12:09 MET DST

Witajcie

On Wed, 22 Aug 2001, Bartek Komorowski wrote:
> Zas tu kieruje jeszcze jedno pytanie co do sztolni jaka jest
> zagrodzona krata....- czy aby jest to ta ktora ma pionowy szyb o
> glebokosci okolo 20 metrow ? przechodzacy w czerwony limonitowo
> hematytowy korytarz ?

Nie wiem, bylem w niej w srodku pierwszy raz, i to zupelnie przypadkowo akurat przez chwile byla roboczo otwarta... Poprzednio tylko na zewnatrz (o tyle dobrze, ze troche mniej dawki wowczas zaliczylem...:)). Ale wiem ze do niej wchodziles, bodajze znalazles tam kiedys fajna chryzokole chyba...? ;)

Ale wiem tyle, ze to ta, co:
1. nad wejsciem _miala_ wielki ciemnoniebieski fluoryt 2. kilkadziesiat m powyzej szyb schodzacy do korytarza idacego +-prosto od wejscia
3. jest kilkanascie m nad droga a obecnie szosa do Siennej 4. jest w rejonie starej zarosnietej haldy i szurfow(?), bodajze XVIII-wiecznej ametystu, kilkadziesiat m ponizej jej sztolni...

Zgadza sie?

> Jesli tak to szkoda gdyz byly tam wspaniale okazy nie tylko fluorytow
> ale rowniez niesamowite okzy dendrytow jak i szczotek dwupokoleniowych
> z czerwonym maslem hematytowym . Szkoda... niewatpliwie musze tam
> pojechac i zobaczyc...

Zawsze szkoda... wchodzenia na dziko i zrywania ze scian. Bo zobaczyc bedzie owszem mozna i po to wlasnie jest ona "cywilizowana", zobaczyc z ladnym oswietleniem, regularnym wejsciem, pewnie przewodnikiem(?), zdrowo bo dobrze przewietrzana etc... Pewnie w przyszlym roku, w kazdym razie tak mowili i zapraszali gospodarze (ale nazwisk ani nazw firmy nie znam)...

pozdrawiam
Michal Segit