Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 18:52:34 MET DST

> Wyroby z huty tez mam, a wlasciwie z poteznego kotla do galwanizowania. W takim
> procesie na "ostrzach", ktore powstaj na wewnetrznej stronie kotla rosna piekne
> miedziane drzewka ksztaltem przypominajace morskie koralowce.

Z huty niklu w Szklarach mam z kolei (zwozone tam na przetop) ladne "naciekowo" wygladajace formy niklu z galwanizerni.

> Je tez sprobuje potraktowac octem. Dzieki za info.

Jak nie bedzie schodzic od razu wowczas potrzymaj pare dni... Mozesz tez co jakis czas wymieniac ocet jesli nalotow jest duzo, swoja droga octan miedzi (II) tworzy ladne ciemnozielone krysztalki...

ak