Autor: Włodek (wlobi_at_box43.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 11:46:30 MET DST

> czesc!Czy ktos z was orientuje sie gdzie mozna znalezc w terenie ciekawe
> okazy skal i mineralow,moga to byc miejsca za granica.czekamy.

moze blizej o jakie tereny chodzi i moze jakie mineraly?  wtedy bedzie mozna podac jakies konkretne lokalizacje w polsce to nalezy 'zaliczyc' napewno sudety pare lokalizacji mam opisanych na stronie www.strony.poland.com/mineraly lub www.minerals.hg.pl w dziale mineraly>przewodnik po polsce

pozdro
gregory