Autor: JoGi (t.lubieniecki_at_arcadis.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 14:39:17 MET DST

Użytkownik artur <arturdy_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:000701c11c18$1ad45380$3f0c4cd5_at_artur...

Witam serdecznie,
chętnie bym pomógł tylko.......... Kletno penetrowało 2 Arturów - nie stetety brak na razie z nimi kontaktu - wakacje. Ale postaram się aby opis tamtej wyprawy znalazł się jak najszybciej na naszej stronie! Co do minerałów.
Zapraszam na nasze spotkania do Sobótki (informacja zawsze na naszej stronie). Być może jedno z najbliższych spotkań będzie dotyczyło porblemu ekspansji naszej planety......... zobaczymy........... (gość z U. Wr). Prócz Tomka specjalisty, w naszym gronie jest jeszcze 3 geologów i 1 górnik - pomożemy!!! ;-)))

--
Pozdrawiam
Teodor Lubieniecki