Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 14:28:43 MET DST

> [...]
strony
> :-)))
>
> Jesli nie ograniczacie swojej dzialalnosci tylko do masywu Slezy, moze
> spotkamy sie kiedys na szlaku.
>
> Zdecydowanie nie tylko MŚ. Ze względu na zamiłowanie do Ślęży
zgromadziliśmy
> tam dużo o nim informacji.
> Ale jeśli wczytasz się dokładnie to jest tam opisana + foty relacja z
> penetracji kopalni (sztolni) w Radzimowicach. Koledzy penetrowali też
> kopalnie w Masywie Śnieżnika (okolice Kletna oraz kopalnie w Czehcach - po

Pozwolicie, że włączę się do dyskusji. Dokładnie chodzi mi o Kletno (krótka wzmianka w ostatnim mailu). Byłbym wdzięczny za nieco więcej info. Łaziłem tam w wakacje przed- i zeszłoroczne, mam sporo różnorakich próbek, co niektóre stanowią dla mnie magię. Spenetrowałem hałdę po lewej stronie idąc leśną dróżką do Siennej od parkingu poniżej Niedźwiedziej, resztki hałdy w Siennej. Co jeszcze moglibyście tamoj polecić? A propos magii - czy Wasz Nadworny Ekspert mógłby mi pomóc troszkę w rozjaśnieniu poglądów na to co mam? Syn zadaje czasem niedyskretne pytania. Pzdr,
Artur
 Brak jeszcze opisu z kopalni w Wirach....

--

Jest niezły ... i liścik napisze
OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]