Autor: kk01_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 03 Aug 2001 - 12:21:38 MET DST

JoGi <t.lubieniecki_at_arcadis.pl> napisał:

> Użytkownik <kk01_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:20010801155511Z231262-721+45491_at_f2virt.onet.pl...
>
> wiosna i jesień (poczatek grudnia) organizator Uniwersytet Wrocławski-
> opiekun dr Sroka Waldemar.
>

> --
> Pozdrawiam
> Teodor Lubieniecki
> Klub Ludzi Gór "MNICH"
> z Sobótki
> www.republika.pl/mnisi

 Dziekuje za informacje.Zachecony reklama obejzalem wasza strone, i jestem pozytywnie zaskoczony. Bardzo przejzysta wiele ciekawych informacj, musicie sie naprawde dobrze bawic. Jesli nie ograniczacie swojej dzialalnosci tylko do masywu Slezy, moze spotkamy sie kiedys na szlaku.Najciekawszy odnośnik zawiera stronka przygotowana przez Tomka( tak byla podpisana), a dotyczaca wystepowania mineralow w/w rejonie, bardzo dokladny opis serpentynity i jego wystepowania jest the Best, ale gdzie nastepne opisy, prosze brac sie do roboty i aktualizowac aktualizowac.Pozdrawiam.

                            Krzysztof.

--

Jest niezly ... i liscik napisze
OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]