Autor: Jaro (jaro_at_twoim.prezydentem)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 20:02:40 MET DST

Użytkownik "agaton" <aga pw_at_balta.net.pl>

> i masz jakis plan dywersyjny Jaro?

Mam taki plan, żeby nakopać reszcie do dupy. Najpierw jęczą przez dwa miesiące, że znikają z grupy posty, a jak wreszcie znajduję nieużywanego pl.rec'a to nikt nie raczy się tu pofatygować. Przy okazji: Agaton to była jakaś postać z mitologii, prawda?

Jaro