Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 17:38:10 MET DST

> nieznane mi stworzenie? Pozdrawiam obiecując poprawić technikę fotograficzno
> - skanerską w najbliższym możliwym czasie. Artur Dybowski

Brakuje opisow do nowych fotografii - skad te okazy pochodza i czy sam je znalazles, czy tez sa kupione.

Przy okazji przypominam, ze mozna do mnie nadsylac do opublikowania na stronach Mineralow opisy Waszych wycieczek mineralogicznych (w miare mozliwosci okraszone fotografiami).

A co do kamienowania to oprocz meteorytow zelaznych doskonale nadawalby sie do tego baryt, a takze smolka uranowa (gdyby przezyl uderzenia to moze chociaz dostanie choroby popromiennej) oraz inne mineraly zawierajace pierwiastki o duzej masie atomowej. ;)

Hmmm... ten upal chyba jednak szkodzi... ;)))

ak