Autor: Piotr Kaluza (pk_at_kaluza-shipping.com.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 11:52:20 MET DST

> Ech za goraco - nie mam sily... ;)
>
> Po prostu polecam (w szczegolnosci dla Piotra Kaluzy) FAQ mineralow:
> http://pc69.wbc.lublin.pl/Mineraly/FAQ/
>
> Wszelkie binaria uploadujemy na ftp mineralow, a nie wysylamy na liste (i
> jeszcze w takiej ilosci)!

Sorry, myslalem, ze to idzie do Krzycha MM, a nie na liste. Zrobilem odpowiedz i to cala sprawa.
NIE WIEDZIALEM, ZE ZA TAKI BLAD GROZI MI KARA SMIERCI!!! Teraz wysle mu skany na priv.
P.S. nie jestem zainteresowany komercja ale jak ktos ma ochote sobie poogladac
skamieliny to sluze pomoca.
Przed chwsila poslalem jeszcze jeden mail na liste przez pomylke wcisnalem wyslij
zamiast wytnij, co rozstrzelacie mnie??
Pozdrowka, Piotrek