Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 14:33:11 MET DST

Czołem,
widze, że spać nie możesz i wymyślasz ciekawostki. Ja dotychczas takowych eksperymentów nie prowadziłem, nie pomogę Ci więc w żaden sposób. Natomiast moim odwiecznym problemem jest sposób, w jaki usunąć można zbędne przebarwienia, wynikające z reguły z procesów wietrzenia. Na przykład: piękna szczotka kwarcowa, ale mająca kolor mocno ziemisty, bez połysku. Szczotka i detergenty odmówiły współpracy. Wczoraj zaś trochę zdjęć pocykałem, jutro powinienem odebrać z wywołania. Zobaczymy, co z tego wyjdzie, stosowałem się do rad fachowców. Pozdrowienia dla Małżonki,
Artur

> Witam!
> Przeprowadzilem wlasnie ciekawy eksperyment, i chociaz do konca nierozumie
procesow chemicznych zwiazanych z nim efekt jest bardzo interesujacy.
> Wziolem czysty krysztal gorski, i oblepilem ciastem na zytni chleb(znajomy
piekarz mile widziany), nastepnie wszystko to razem zostalo upieczone w piecu piekarniczym, po wyjeciu krysztal przybral barwe ciemno oliwkowa, i wyglada jak cytryn, a przy odrobinie dobrej woli mozna by go uzac po oszlifowaniu za zolty topaz.Dla mnie bomba.

--

Jeździsz konno?
Ten konkurs jest dla Ciebie! [ http://konkursy.onet.pl/emarket2/ ]