Autor: Merkury (merkuury_at_interia.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 21:35:30 MET DST

Użytkownik Krzysztof Wnęk <wielki_at_dune.art.pl> w wiadomoœci do grup dyskusyjnych napisał:1263313416.20010503100502_at_dune.art.pl...
> Moim zdaniem jesli chodi o wf na uj-cie to nie ma wyszukanych rygorow
> a wiec mozesz startowac spokojnie na w/w uczelnie.
> Znam kilku geologow po uj-cie tzw. "grubaskow" i dawali sobie rade.
> Wf odbywa sie na hali Wisly a wyzsze roczniki maja w osrodku wf uj na
> Piastowskiej.
> Mozesz przeciez zdac egzaminy a potem sie przeniesc na inna uczelnie
> wiec jesli dobrze przemyslales swoja decyzje wybierz geologie.
> Tylko nie licz na wspaniale dochody !!
>
> Pozdrawiam
> K. Wnek

Witam
 Problem polega na tym iz mam arytmie i astme. Coprawda do egzaminow mam jeszcze dwa lata a lekarze mowia ze w po okresie dojrzewania wszystko minie ale woel sie "ubezpieczyc". Moim marzeniem jest studiowanie na UJ i nie chailbym zmieniac uczelni...
Swoja decyzje przemyslalem bardzo dobrze i jestem juz pewny. Na zarobki nie licze ale to i tak jest dla mnie sprawa drugorzedna. Tak czy inaczek dziekuje za informacje i goraco pozdrawiam.

Rafał