Autor: Merkury (merkuury_at_interia.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 23:09:14 MET DST

Użytkownik Tomasz Szeliński <lestat_at_infinity.waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3AE5D817.B560CDB2_at_infinity.waw.pl...
> Witam
>

> Należy: dobry stan zdrowia i cierpliwość do zaliczenia min. 6-ściu
> semestrów WF-u, a to nie jest łatwe ( nie zaliczenie, a samo
> znalezienie miejsca) :)

To w-f jest obowiazkowy?

> Te wymagania znam z własnych doświadczeń i szczerze powiem, że bardziej
> podoba mi się na UŚ-u, chociaż jestem z Warszawy:)

Bardzo dziekuje. To dalo mi juz jako takie rozeznanie. A czy wie ktos lub moglby sie dowiedziec jak to jest na UJ. Naprawde bede bardzo wdzieczny. Szukalem sam ale na stronach Uj nie ma wyszczegolnionych chorob. Bardzo mi zalezy na tym wiec bede wdzieczny za jakakolwiek wskazowke. Z dziekuje

> Pozdrawiam
>
> Ela

Pozdrawiam

Rafał