Autor: Jacek Nowak (jac_now_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 13:33:43 MET DST

> Poszukuje informacji na temat starej kopalni uranu R-1 , R-2 w
Kowarach , bede wdzieczna za info na ten temat .

> ani_f_at_poczta.fm

W księgarni internetowej Merlin widziałem pozycję na temat kopalni w Kowarach. Tytuł chyb "Materiały do studiowania kopalnictwa uranowego w Polsce" czy jakoś tak. Ale to są suche dokumenty związane z wydobyciem uranu, zarządzenia itp. bez dodatkowych objaśnień więc nie wiem, czy to cię intyeresuje.

        Pozdrawiam Jacek Nowak ;-)