Autor: Jacek Nowak (jac_now_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 20:28:17 MET DST

  Cześć! Poszukuję mikroskopowych zdjęć szlifów skał, głównie osadowych. Jeśli ktoś dysponuje takimi materiałami to byłbym zobowiązany. Dzieki!   marekfe_at_kki.net.pl

    Cześć!
  Jedyną znaną mi pozycją z kolorowymi zdjęciami szlifów, która jeszcze jest dostępna na rynku, jest książeczja Z. Adamczyka i J. Nowaka "Minerały skałotwórcze w płytkach cienkich". Można ją jeszcze spotkać gdzieniegdzie w księgarniach, mam też kilka egzemplarzy w domu. Jeśli interesuje Cię to, to mogę Ci odstąpić (chyba że znajdziesz u siebie w księgarni). Ale najpierw napisz co interesuje Cię konkretnie, bo w tej pozycji są 83 zdjęcia z czego większość to skały magmowe. Jest tam także opis cech mikroskopowych podstawowych minerałów skałotwórczych. Spróbuję jeszcze popytać wśród znajomych na Politechnice Gliwickiej czy coś mają, (napewno jeden z nich ma ciekawe zdjęcia minerałów ciężkich). Jeżeli jesteś zainteresowany to napisz jac_now_at_poczta.onet.pl

          Pozdrawiam Jacek Nowak ;-)