Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 14:07:24 MET DST

Serdecznie proszę listowiczów o małego helpa. Na majowy weekend wybieram się w mało "atrakcyjne" kamienilogicznie tereny, mianowicie w okolice Przedborza koło Radomska. Ponoć cósik tam da się znaleźć, szczególnie z wapieni i wapieniopochodnych. Gdyby ktoś z listowiczów okazał się światłym w tych regionach wdzięczny będę za info co i ewentualnie gdzie w tamtych okolicach można namierzyć. Sam będę sznuptał, jeśli coś znajdę z pewnością się podzielę. Pozdrowienia,
Artur Dybowski
PS
Przygotowuję trochę fotek z moich kamieniarskich peregrynacji, powinny być gotowe koło połowy maja. Dla mnie są miodzio (miłe wspomnienia), mam nadzieję, że dla innych duszyczek pojawiających się na liście też mogą się okazać ciekawe. Artur