Autor: x (ArC2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Feb 2001 - 22:06:47 MET

Serdecznie pozdrawiwm Wszystkich uczestnikow tej grupy dyskusyjnej. Bardzo interesuje mnie wystêpowanie z³ó¿ wtórnych z³ota i ro¿nych minera³ów w najbli¿szej okolicy miast Zgorzelec-Lubañ-Bogatynia. Natkn±³em siê na informacjê, ¿e w miejscowo¶ci Sulików (okolice Zgorzelca) wystêpuj± pewne ilo¶ci z³ota. Interesuj± mnie wszelkie informacje, materia³y, mapy itp. dotycz±ce tych wyst±pieñ. W literaturze spotka³em siê z wiadomo¶ci± mówi±c± o z³o¿ach z³ota w okolicach miasta Zgorzelec (przede wszystkim po niemieckiej stronie). Je¶li kto¶ posiada wiêcej informacji proszê o list. Czekam tak¿e na informacje od do¶wiadczonych kolekcjonerów i poszukiwaczy o ewentualnych wyst±pieniach minera³ów w okolicach Zgorzelca.