Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Tue 27 Feb 2001 - 13:02:55 MET

Witam.
Kiedys zawracalem Wam glowe nt. ciecia Zaklodzia laserem. Oczywiscie nie byl to dobry pomysl.
Ale teraz mam inny okaz nadajacy sie do ciecia. Plyta Moraska 2,7kg gruba na 2,5 z jednej i 1,5cm z drugiej strony. Przeciecie tego pila nie oplaca sie, tym bardziej, ze moze pila zjechac i sie okaz zepsuje.

I dzis rano leze sobie i przyszlo mi na mysl, ze moze (znow) laserem ? :)) Przy odrobinie szczescia dalo by sie moze i 3 pyty z tego kawalka zrobic. Jak myslicie ?

Ze starych postow znalazlem podane przez was adresy instytucji, ktore maja takie lasery bojowe:

Tu tez polskiego nie uznaja chamy.
http://www.unipress.waw.pl/

Center for Laser Technology of Metals ------- po polsku strony zrobic juz nie umieja :((
http://www.tu.kielce.pl/STRUKTURA/LASER/

tu sie kurde pogubilem. Do jakiego wydzialu napisac ? Instytut Optoelektroniki
Wydzial Mechaniczny
Wydzial Elektroniki
http://www.wat.waw.pl/

Macie moze jeszcze pomysly gdzie by podzwonic ?

AAAAAAAaaaaaaaaaaaaa, update !
gosc z Center for Laser Technology poradzil, ze najlepiej by bylo to ciac WODA ! Kiedys o tym slyszalem. Strumien wody o wysokim cisnieniu tnie wszystko Macie pojecie gdzie by to szukac ?