Autor: Janusz Lenart (januszlenart_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Feb 2001 - 21:23:05 MET

Witam!
Ja rowniez zaczynam sie interesowac tym tematem. Ale dlaczego chcesz sie interesowac tylko polskimi terenami? Większe zloza leza po wewnetrznej stronie Karpat, a najwiekszy samorodek w Europie znaleziono w miejscowosci Zlate Chory (niedaleko polskiej granicy). Wiem ze u siebie to latwiej, i raczej tez od tego zaczne, ale nie chce na tym skonczyc. Generalnie - wchodze w to. Gdyby ktos wiedzial 1: gdzie mozna dostac pluczki, 2: w ktorych miejscach Bobru i Kaczawy mozna plukac i nie dostac szpadlem po glowie, a zarazem znalezc mila pamiatke, bede wdzieczny za wiadomosc. jl