Autor: Jacek Nowak (jac_now_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 13:53:13 MET

    Zgodnie z zyczeniem postaram sie przedstawic.     Nazywam sie Jacek Nowak, mieszkam na Gornym Slasku w Chorzowie, jestem studentem Politechniki Slaskiej Wydzialu Gornictwa i Geologii. Obecnie pisze prace magisterska pod opieka prof. W. Gabzdyla. Interesuje sie mineralami (mam mala kolekcje), lubie wyprawy w gory i do jaskin, choc ze wzgledu na moja stale rosnaca wage przychodzi mi to coraz ciezej. Od ponad roku jestem zonaty, miesiac temu urodzil mi się sliczny syn - Mateusz. To tyle. Moj adres: jac_now_at_poczta.onet.pl