Autor: Aneta Struzik (motylek_at_geolog.geol.agh.edu.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 08:42:53 MET

UWAGA DOTYCZACA WASZEJ STRONY INTERNETOWEJ AD)PUNKT MAPY WYSTEPOWANIA KAMIENI SZLACHETNYCH W WOJ.KATOWICKIM O ZGROZP CHRUSZCZOBROD-PISZE SIE W TEN SPOSOB-LITOSCI!!!!!!!! POZDRAWIWAM I ZYCZE MILEGO DNIA mgr Aneta Struzik
Osrodek Badawczy ING PAN w Krakowie
ul: Senacka 1, 31-002 Krakow, tel.422 19 10, 422 89 20