Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 18:44:32 MET

> Ponownie wołam o pomoc!
>
> Czy moglibyście podzielić się ze mną pewną informacją?
> Mianowicie - w jakim programie katalogujecie wasze
> zbiory? Czy możecie polecić jakąś dobrą, niezbyt
> skomplikowaną bazę danych? I ewentualnie dzie można
> ją trafić?
> Bardzo proszę o rady. Z góry za nie dziękuję!
> Filip Bogacki

W zasadzie mozna katalogowac dowolnie.
Np. w tabeli pliku HTML, pliku TXT czy chyba najwygodniej w jakims arkuszu kalkulacyjnym.
Ja uzywam Worksa 2000,bo Office nie toleruje. On calkowicie wystarcza zeby sobie spisywac Nazwe, miejsce znalezienia i date + wymiary, wage, cene, cene/g i od kogo kupione