Autor: Leszek Kula (leszek_kula_at_mennica.com.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 11:28:37 MET

Szanowni Państwo,
dziekuję wszystkim za pomoc. Po raz pierwszy uczestniczyłem w pracy grupy dyskusyjnej. Jestem pełen uznania dla tempa dyskusji i życzliwości , oraz wiedzy wszystkich Państwa. Jeżeli będę pomocny w sprawie polskich monet, to służę. Dla Państwa być może ciekawym bedzie, że w roku 2001 ukażą się: moneta z cyrkonem, lub cyrkonią- to jeszcze ustalimy oraz moneta z bursztynem. Dziękuję i wszystkich pozdrawiam.

Leszek Kula
www.mennica.com.pl