Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 12:07:45 MET

Cze
Bedac na gieldzie w Krakowie dowiedzialem sie , ze jest planowana kolejna wyprawa w poszukiwaniu mineralow do Maroka. Termin: 19.04-15.05
Sa podobno jeszcze 3 miejsca z 20. Dojazd autobusem. Koszt 1600zł za dojazd, 400zł za kamping i + wlasne jedzonko i kasa. Narazie wiem tylko tyle. Was interesuja pewnie mineraly, ale mnie zainteresowala informacja, ze w zeszlym roku byli u jakiegos marokanczyka ktory sprzedawal meteoryty. No wiec poza wykopaniem mineralow jest duza szansa na kupno tanich meteorytow w duzych ilosciach. To tyle

Info u Jerzy Sidor
022 788 05 59