Autor: Filip Bogacki (filbog_at_wp.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 13:26:11 MET

Dzień dobry.
Właśnie zapisałem się na tę listę i chciałbym się przedstawić. Nazywam się Filip Bogacki, jestem Wrocławianinem, studentem V roku prawa na Uniwersytecie Wrocławskim.
Minerałami zajmuję się hobbystycznie, ale za to z ogromną pasją. Interesuje mnie gemmologia - kamienie szlachetne i ozdobne, ale bardzo szeroko rozumiane. Kolekcjonuję okazy surowe jednocześnie powoli tworzę równoległą kolekcję kamieni szlifowanych. Od czasu do czasu pisuję artykuliki do "Kamieniołaza" opisujące miejsca, które odwiedziłem poszukując kamieni.
Miło mi Was poznać, do zobaczenia na wrocławskiej giełdzie.