Autor: Wojtek Paciura (paciura_at_pgi.kielce.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 09:14:39 MET

Ela Kopacz wrote:

> (...)
>
> A uniwerki to chyba tak naprawde sa dwa o dobrym poziomie UWr i UW moze
> jeszcze US.
> Nie ublizajac nikomu reszta moim zdaniem jest pod kreska. Sam osobiscie
> skonczylem UJ-t (specjalnosc mineralogia-petrografia) AGH (rudy
> specjalnosc prospekcja). I teraz pracuje jako kruszywiak (kruszywo
> naturalne i lamane).

Mam podobnie - cale szczescie, ze radze sobie jako-tako z komputerem to po mineralogii na UW moge pracujac w hydrogeologii robic GIS-owe mapy w ArcInfo i Intergraphie. A ze idac w góry po "kamienie" troche wiecej o nich wiem wcale nie znaczy, ze moi znajomi zupelni amatorzy, którym dopiero na miejscu gdzies w kamieniolomie tlumacze co, jak i dlaczego, nie znajduja czesto lepszych okazów ode mnie.

> Ale zarobki marne :((

Ale zycie jest piekne :))

> Z geologicznym pozdrowieniem
> K. Wnek

przy okazji pozdowienia dla Eli Kopacz (?) ;-)

geolog
Wojtek