Autor: Wojtek Paciura (paciura_at_pgi.kielce.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 11:41:41 MET

Merkury wrote:

> Witam
>
> Na grupie jestem nowy ale czytam ja od jakiegos juz czasu. Mam 16 lat i za
> mierzam studiowac geologie. (...)

Geologia fajna rzecz, zwlaszcza jako hobby ale realnie patrzac - zeby pracowac potem rzeczywiscie jako geolog to szanse sa raczej nikle i zdaje sie, ze ta tendencja bedzie sie poglebiac. Jesli juz to moze radzilbym bardziej w strone jakiejs ochrony srodowiska (tam w programie studiów tez jest geologia).

A tak konkretnie, jesli mialbym wybierac jeszcze raz studia geologiczne to wybralbym jeszcze raz UW

Wojtek