Autor: Tomasz Filipiak (eskimos_at_poczta.fm)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 19:33:24 MET

> Czy ktos mogłby mi poradzic gdzie kupic geode ametystowa tak do 10 kg ?
> Na gieldach sa, ale w granicach 80zł/kg, co jest w/g mnie dosc wysoka
> cena. Chcialbym dotrzec do Ÿródła.

Widzialem w niedziele na gieldzie w Sosnowcu takie cos, od razu z lampka za okolo 800 zl.
kraj pochodzenia Brazylia
W Polsce takie duze ametysty nie wystepuja. Nie wiem czy gdzies w Azji mozna cos podobnego znalesc, ale jakos nie widzialem na gieldach i nie slyszalem.
Tak wiec pozostaje Ci zakup na gieldzie lub wyjzad do Brazyli. Ja bym wybral to drugie przyjemne z porzytecznym.

pozdr

t.f.