Autor: secxtom (secxtom_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 00:28:19 MET

czesc

Wlasnie zapisalem sie na Wasza liste. Zgodnie z prosba wlasciciela listy zamieszczam krotkie info o mnie. Wlasnie rozpoczelem studia dzienne na kierunku geologia na uniwersytecie wroclawskim. Ogolnie interesuja mnie nauki przyrodnicze i wszystko co jest z tym zwiazane. Aktualnie moja wiedza nie jest zbyt duza, ale m.in. po to rozpoczelem te studia. Mam nadzieje, ze na tej liscie dowiem sie paru ciekawych rzeczy, a byc moze kiedys sam cos ciekawego Wam przekaze.

z pozdrowieniami
Tomasz Kalina