Autor: Jarosław Grabowski (grabow_at_cad.pl)
Data: Sat 28 Oct 2000 - 18:33:12 MET DST

Witam szanownych grupowiczow!

Nie jestem czlonkiem tej grupy, ale chcialbym zadac jedno pytanie. Zdaje sobie sprawe, ze pewnie oburzy ono znaczna czesc z Was, ale mysle ze znajdzie sie ktos kto mi pomoze. Chodzi mi mianowicie o adresy sklepow w Warszawie gdzie mozna kupic mineraly, ale bardziej w postaci tak nielubianych "blyskotek". Chodzi mi o prawdziwe mineraly a nie jakies tworzywa sztuczne.A moze bedzie w najblizszym czasie jakas gielda w Warszawie?
Z goru dziekuje za wszelka pomoc [to dla mnie bardzo wazne :-)] i moze zeby nie zasmiecac grupy ewentualne odpowiedzi prosze kierowac na priva.

Pozdrawiam,

    Jarek