Autor: Ryszard Praszkier (rysz_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sat 07 Oct 2000 - 16:45:28 MET DST

Jesli chodzi o plaskie gwozdzie, to mysle ze to mesel lub przecinak. Taki sprzet rzeczywiscie czesto sie przydaje (warto go ze soba miec). Znalezc tam mozna amonity, malze, liliowce oraz piryt, markasyt itp. W dawnych czasach znajdowane byly rownierz srebro i rtec rodzima (jeden okaz). Pozdrawiam
Tomasz Praszkier