Autor: Ryszard Praszkier (rysz_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 05 Oct 2000 - 09:20:13 MET DST

Witam,

co do sprzetu to wszystko zalezy od finansow. Kiedy ma sie duzo pieniedzy najlepij kupic mlotek geologiczny firmy Estwing. Sa to mlotki niezniszczalne (doslownie), niektore modele maja nawet dozywotnia gwarancje... Mozna je kupic w podrozniku na Kaliskiej za 100-200 PLN. Kiedy ma sie maly budzet najlepiej zakupiuc mlotek murarski. Sa dwie wersje: z metalowa i z drewniana raczka. Te z metalowa to dla prawdziwego terenowca jednorazowki. Ja preferuje mlotek z drewniana raczka, lamie je srednio dwa razy w roku, ale koszt nowego trzonka to ok. 2 PLN. Sa one do nabycia w sklepie z narzedziemi na Tamce i na placu Grzybowskim.
Co do Pienin to nalezy pamietac iz wszystkie najciekawsze miejsca (Czorsztyn, Homole, Rogoznik i Jarmuta) sa tam chronione. Powodzenia