Autor: Indrapani (indrapani_at_sigatse.prv.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 11:07:22 MET DST

Pomocnik Lucyfera napisał(a) w wiadomości: <8qas7o$g5t$1_at_news.tpi.pl>...
>Nie ma takich okazów jakich poszukuję, są bąbowe zbiory dla innych
zbieraczy
>odziedziczone po Niemcu i po 45 roku (bo mieszkam we Wrocławiu) są aż dwa
>takie muzea bogato zaopatrzone.
>Pozdrawiam Johan von Zaluczkowski

Zapytaj w sklepie OLIMP na Powstancow Slaskich, wysiadasz na przystanku przy Urzedzie Pracy i to jest w tym dlugim galeriowcu. Oni sciagaja rozne rzeczy na zamowienie. Ostatnio zalatwili mi naprawde pewien rzadki i wspanialy okaz.

Swiatlo, Milosc i Moc

pozdrawiam
Indrapani Lalita Deva

http://www.newage.prv.pl<- moja strona o duchowsci