Autor: Indrapani (indrapani_at_sigatse.prv.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 09:57:08 MET DST

Pomocnik Lucyfera napisał(a) w wiadomości: <8q84ci$nm3$1_at_news.tpi.pl>...
>Jaka moc? jakie światło? czy coś piłaś?

Nic absolutnie. Obowiazuje mnie abstynencja :) Takie wymagania dla Nauczycieli Laja Jogi :)) A poza tym lubie mistyczne podpisy :)

>Żadne zgodności energetyczne nie są mi potrzebne. Powód moich poszukiwań
jest zupełnie inny.

Wiesz z takim nickiem jak twoj roznie sobie mozna pomyslec.

>Jak ich nie znajdę do końca miesiąca ukręcą mi głowę. Za kamyki z
>fotografii dam diament z kawałkiem węgla o wadzie mniejszej niż 1 karat

Sorry ja sie zaopatruje glownie na gieldach, wiec pozostaje wejsc na strone o nich i zobaczyc gdzie i kiedy jest najblizsza. http://pc69.wbc.lublin.pl/Mineraly/Harmonogram/gieldy_polskie_2000.html Ewentualnie przejsc sie na Uniwerek w twoim miescie na wydzial geologiczny i tam popytac.
Albo jeszcze inna mozliwosc, napewno sa w twoim miescie sklepy z zaopatrzenbiem dla warszrsztatow jubilerskich w takim sklepie powinni wiedzic kto moglby zalatwic zadkie okazy.

Swiatlo, Milosc i Moc

pozdrawiam
Indrapani Lalita Deva

http://www.newage.prv.pl<- moja strona o duchowsci