Autor: Ireneusz Balicki (irbal_at_kki.net.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 06:51:38 MET DST

Temat niedawno poruszany ale zycie dopisalo c.d.. Fabryka Wyrobow Sciernych w Kole (aktualny nr. tel. 063-2722 259) sprzedaje wegliki krzemu do nr.320 (ok.30mikrometra). Zadzwonilem do kilku hurtowni materialow sciernych, wszscy bazuja na proszkach z Kola. Proszki sprzedaja na worki ( jednorazowo trzeba wiec zakupic 50kg.) w cenie ok. 4,02/kg. Aktualne pozostaje pytanie gdzie zakupic drobniejsze proszki? W pazdzierniku w Walbrzychu odbeda sie targi maszyn i urzadzen dla kamieniarzy, moze tam uda mi sie znalesc dostawce proszkow. Moglbym kupic worek 120 i 320 ale dla moich potrzeb wystarczy mi po 10 kg. Czy sa chetni do odkupienia proszkow w paczkach, minimum 1kg. po cenie zakupu?
Irek.

--
      !!! Najlepszy ZEWNETRZNY modem w Polsce !!!
Modem ZyXEL Omni 56K za 272,95 zl http://www.promocja.kki.pl